Monday, December 28, 2009

assalamualaikum semuaaa....

Saya Nor Haslina... anak-anak murid saya panggil saya Cikgu Haslina.....

laman blog ini saya akan isikan dengan segala pengalaman dan kenangan masa lalu saya .... sebelum dan selepas saya bergelar Cikgu Haslina... sebelum dan selepas saya bergelar Mama... dan segala pengalaman suka duka... perjalanan saya dalam dunia ini tidaklah sejauh mana... tapi hampir menuju 40-an...Cepat sungguh masa berlalu.... dan di sini saya ingin berkongsi pengalaman dan bertukar-tukar cerita dengan yang lain.... harap sudi-sudi lah jengan blog saya ini......

Wassalam

1 comment:

  1. salam cikgu,

    pasal CD tu...mmg sangat praktikal & mudah...tambahan pulak bagi seorang guru...CD ni long lasting, boleh dipakai & dibasuh berulan kali...boleh diturunkan dari seorang anak kepada yg lain...later dlm blog sy akan terangkan kebaikan CD secara detail

    ReplyDelete